A “hamis hírverés” is reklám lehet??? …tettük fel a kérdést az elmúlt napokban, miután hiteltelen adatokkal szembesültünk egy általunk ismeretlen szórólapon.
Avagy:
Már cégnevünk SEM stimmelt, telephelyünk címe hasonlóságot sugallt, azonban a hozzá tartozó, valós telefonszámunkat egy számunkra ISMERETLEN számsor váltotta fel. Meglepődöttségünk és felháborodottságunk váltakoztak az ezt követő órákban, mikoris úgy döntöttünk, megelőzvén a félreértéseket, megosztjuk mindezt Önökkel.
Fontosnak tartjuk elmondani, hogy jelen szórólapon szereplő adatokkal szemben soha, semmilyen körülmények között NEM kérünk előleget! Mint ahogy az előreutalás SEM lehetséges!
Minden esetben a megrendelt tűzifa megérkeztével, illetve átvétele után lehetséges a termék kézpénzes kifizetése. Illetve lehetőség van még az átutalással való számlarendezésre.
Tapasztalatunk az, hogy még mindig sok a házaló tűzifa árus, aki áron alul adja portékáját. Az esetek többségében a megrendelt tűzifa fele kerül kiszállításra és gyakori mellékhatásként még anyagilag is súlyosabb összeggel károsítják meg a jóhiszemű Vásárlót. Sok esetben itt is helytálló a mondás: “Ólcsó húsnak híg a leve!” -ez esetben legalább a “jó áron” való tűzifához való érzést meghagyják az Ember számára, amíg el nem hagyják udvarunkat a házaló árusok.
Node, visszatérve a fent leírt sorokhoz, ha a választás joga megengedett, inkább szeretnénk a valóban pozitív és hiteles adatokkal eljutni , újra és újra a már meglévő és leendő Vásárlóinkhoz!